Často kladené otázky (FAQ)

Nejde se mi přihlásit k portálu

  1. Přihlašujte se na Portálu, na jiné adrese přihlašovací údaje nefungují.
  2. Zkontrolujte si, jestli se hlásíte správným uživatelským jménem.
    – Správné uživatelské jméno je ve tvaru login@ff.cuni.cz (např. novajaf@ff.cuni.cz).
    Nehlaste se jmény jako novajaf@cuni.cz ,12312322@ff.cuni.cz . Ta nefungují.
    – Uživatelská jména ve tvaru číslo@cuni.cz (např 12312322@cuni.cz) jsou do rektorátního systému Office 365, pro který FF UK neposkytuje podporu (informace zde).
  3. Změňte si heslo v CAS. Vhodná a bezpečná hesla jsou kombinace malých a velkých písmen a číslic, dobře zapamatovatelná (například: Slovo11Slovo11 , slovO123slovO, SlovoslovO123). Délka musí být mezi 9 až 16 znaky. V hesle nepoužívejte mezery. Po změně hesla cca 30 min počkejte a zkuste se přihlásit znovu.
  4. Některá hesla obsahující nepřijatelné řetězce (části Vašeho jména apod.) Microsoft odmítá. Pokud se Vám nedaří přihlásit, zkuste si změnit heslo na něco úplně jiného.

Při pokusu o přihlášení se objevuje hlášení, že registrace je uzavřena

Chyba může být způsobena tím, že:

  1. snažíte se přihlásit na jiné stránce, než je uvedeno v návodu.
  2. používáte k přihlášení jiné uživatelské jméno (končící jinak než @ff.cuni.cz ) než je uvedeno v návodu.

Řešení: Postupujte prosím přesně podle návodu.

Nemám email @ff.cuni.cz – můžu si stáhnout office i s jinými emailem?

Email @ff.cuni.cz ke stažení nepotřebujete. Postupujte přesně podle návodu. Uživatelské jméno ve tvaru login@ff.cuni.cz můžete použít, i pokud email @ff.cuni.cz nemáte. Stačí vám uživatelské jméno (=login), kterým se hlásíte do CAS, SIS apod.

Zobrazuje se mi jen nabídka pro instalaci na tablet / telefon

V levé straně obrazovky klikněte na položku „Office“.

office_software

Při instalaci se mi zobrazilo chybové hlášení „Vstupní bod procedury SetWaitableTimerEx se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně KERNEL32.dll nalézt.“

Používáte zastaralou nepodporovanou verzi Windows. Detailní požadavky a podporované platformy naleznete zde.

Podporovány jsou následující operační systémy:

PC: Windows 10, Windows 8, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 nebo Windows Server 2008 R2
Mac: Mac OS X 10.10

Co musím udělat proto, abych zdarma získat licenci Office 365?

Nárok na licenci Office 365 má každý student Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Jediným požadavkem je znalost svého loginu a hesla, na základě kterého je zprostředkována samotná instalace.

Na jaké platformy je možné Office 365 nainstalovat?

Office 365 Education Plus je dostupný pro všechna zařízení s operačním systémem Microsoft Windows a Mac OS X. Zároveň jsou jednotlivé aplikace dostupné i pro mobilní zařízení s operačními systémy Android, iOS a Windows Phone.

Detailní požadavky a podporované platformy naleznete zde.

Je možné nainstalovat Office 365 na vícero zařízení?

Každý student má k dispozici 5 licencí, což ve výsledku znamená, že jej může nainstalovat až na pět zařízení. Navíc automaticky získá přístup ke cloudovým službám Office 365, jako je online úložiště OneDrive s kapaticou 1 TB a Yammer.

Jak dlouho mohu Office 365 používat?

Plán můžete používat, dokud FF UK neabsolvujete nebo v ní nepřestanete studovat. Oprávněnost studentů můžeme kdykoli znovu ověřit. Co se stane po vypršení plánu Office 365 Education:
  • Pokud používáte plnohodnotné nainstalované aplikace Office, přejdou tyto aplikace do režimu omezené funkčnosti. V tomto režimu můžete dokumenty zobrazovat, nemůžete je ale upravovat ani vytvářet nové.
  • Přestanou fungovat taky online služby spojené se školním loginem, třeba Office Online nebo OneDrive.

Mám nainstalovaný Office z dřívější doby, přihlašovací údaje FF mi nefungují.

Pravděpodobně máte nainstalovanou jinou verzi / distribuci Microsoft Office. Tuto verzi Office odinstalujte a následně nainstalujte verzi FF podle návodu na těchto stránkách.

Nevím si s něčím dalším v Office rady

FF UK pouze přiděluje studentům licence k Office 365. Tento balík programů je poskytován jako benefit zdarma studentům firmou Microsoft. FF UK neposkytuje technickou podporu k produktům Office 365, tj. neřeší instalaci, nastevení jednoltivých produktů, ani to, že něco na sourkomých PC studentů nefunguje. V případě těchto otázek se obracejte na technickou podporu f. Microsoft.

 

Úvod > Často kladené otázky (FAQ)